Βιβλία

⇒ A NEW ASTRONOMICAL DATING OF ODYSSEUS’ RETURN TO ITHACA 

⇒ A NEW ASTRONOMICAL DATING OF THE TROJAN WAR’S END

⌈→ ΣΤΟΧΑΣΟΥ, ΚΑΙ ΑΡΚΕΙ:

“Ἔ! πόσον γλυκὺ πρᾶγμα εἶναι νὰ ὁμιλῇ τινὰς τὴν ἀλήθειαν! Γλυκύτερον ὅμως κατά πολλὰ εἶναι νὰ ἐκφέρῃ εἰς φῶς ἀληθείας ἐπωφελεῖς. Αὐτὸ ἐγὼ ἐπροσπάθησα, ἀγαπητοί μου, νὰ ἐκτελέσω καὶ ἐλπίζω νὰ ἐπέτυχον τοῦ σκοποῦ μου. Ἄχρηστον ἤθελεν εἶναι εἰς ἕνα ἄρρωστον, ἂν ὁ ἰατρός, ἀφίνοντας κατὰ μέρος τὸ πάθος του, ἤθελε τοῦ ὁμιλήσει περὶ ἄλλων παθῶν. Διὰ τοῦτο κἀγώ, γνωρίζοντας τὴν ἀληθῆ ἀσθένειαν τῆς Ἑλλάδος, περὶ αὐτῆς μόνον ἀπεφάσισα καὶ ὡμίλησα τῶν ἀδελφῶν μου Ἑλλήνων.”  Απόσπασμα από:

♦ Ελληνική Νομαρχία, Συντεθείς τε καὶ τύποις ἐκδοθεὶς ἰδίοις ἀναλώμασι πρὸς ὠφέλειαν τῶν Ἑλλήνων ΠΑΡΑ ΑΝΩΝΥΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΣ, Ἐν Ἰταλίᾳ. 1806.⌋

♦ Διονυσίου Θρακός, Τέχνη Γραμματική

♦ Georg Ostrogorsky, Ιστορία του Βυζαντινού Κράτους

⌈→ “We find ourselves in a bewildering world. We want to make sense of what we see around us and to ask: What is the nature of the universe? What is our place in it and where did it and we come from? Why is it the way it is?”. Απόσπασμα από:

♦ Stephen Hawking, A brief history of time

♦ Ambrose Bierce, The Unabridged Devils Dictionary

⌈→ “Υπηρέτησα πολλά χρόνια στην Εγγύς Ανατολή – τριάντα περίπου ολικά – και παρακολούθησα την βαθμιαία και συστηματική εξόντωση των Χριστιανών και της Χριστιανοσύνης στην περιοχή εκείνη, και νομίζω πως είναι χρέος μου να διηγηθώ την θλιβερή αυτή ιστορία και να διαφωτίσω τον κόσμο σχετικά με τις πολιτικές αντιζηλίες των χωρών της Δύσεως που επέτρεψαν να λάβει χώρα μια τόσο τρομερή τραγωδία.” Απόσπασμα από:

♦ George Horton, The blight of Asia, Η μάστιγα της Ασίας ⌋

A Dialectometric View of Lingusitic “Gravity”, John Nerbonne, Ilse van Gemert, and Wilbert Heeringa Alfa-informatica, University of Groningen, 2005

♦ Ετυμολογικό Λεξικό της Αρχαίας Ελληνικής online (Γερμανικά): Hjalmar Frisk, Heidelberg, 1970 και 1972, Griechisches Etymologisches Wörterbuch. Και PDF ΕΔΩ.

♦ Μικρό λεξικό της Μυθοχώρας

♦ Aρχαία ελληνικά παραγγέλματα

♦ Κείμενα κυπριακής Λογοτεχνίας

♦ Αστερίξ, Ο Αστερικάκης στσι ολυμπιακές συνόρισες

♦ Αστερίξ, Σπαθί και τραντάφυλλο

♦ Kembrew McLeod, Freedom of Expression

⌈♦ Κυριάκος Μαρκίδης, Ο μέσα ποταμός, σσ. 87-88, εκδόσεις διόπτρα, 2012:

«… μπορείς εύκολα να βρεις ανθρώπους που είναι εγκρατείς σε σχέση με τα εξωτερικά πράγματα. Είναι σεμνοί στο ντύσιμο τους, τρώνε λίγο και κυριαρχούν στις σωματικές απολαύσεις γενικά. Μπορεί να θυμίζουν και ασκητές ακόμα. Όμως, αυτοί οι ίδιοι άνθρωποι μπορεί να είναι υποδουλωμένοι στις ιδέες τους, τις γνώμες τους, τις πολιτικές τους πεποιθήσεις και ιδεολογίες. Είναι άκα­μπτοι και ανελαστικοί στις απόψεις τους για αυτό ή εκείνο το θέμα και θυμώνουν αν κάποιος διαφωνήσει μαζί τους ή τους φέρει αντίρρηση. Απαιτούν από τους άλλους να υπο­στηρίζουν τις δικές τους απόψεις και επιθυμίες. Πολύ συχνά επιδίδονται σε μονόλογους, περιμένοντας από τους άλλους να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται την ευφυΐα τους».⌋

♦ Γεώργιος Ν. Ζούκης, Αναγνωστικόν της Αρχαίας και Διδασκαλία Συντακτικού

♦ Herman Hesse, 1929, Ο Λύκος της Στέππας (αγγλική μετάφραση από τα Γερμανικά) και στα Ελληνικά

⌈♦ Arundhati Roy, 1997, The God of Small Things:

“And the Air was full Of Thoughts and Things to Say. But at times like this, only the Small Things are ever said. The Big Things lurk unsaid inside.”⌋

♦ Oscar Wilde, The Selfish Giant

Απάντηση